Sabtu, 11 Februari 2012

PROGRAM JEJAK GEMILANG 2012 - AKUJANJI IBUBAPA/PELAJAR UPSR

 Ucapan Guru Besar, SK. LKTP Air Tawar 1
 Guru Besar, Pengurus Felda & YDP PIBG
 AKUJANJI IBU/EMAK/MAMA/UMI PELAJAR
 IKRAR ~ WAKIL IBUBAPA

 IKRAR ~ WAKIL PELAJAR
 IKRAR PELAJAR UPSR 2012
  IKRAR PELAJAR UPSR 2012
 GIMIK & PELANCARAN AKUJANJI 2012
Dari kiri: Guru Besar, Pengurus Felda, Ketua Pengawas & YDP PIBG

 Apa nak tulis ekk....
DOA saya, mudah-mudahan anda BERJAYA capai,
apa yang diHAJATKAN. 
AMIN.
 Bersemangat nampaknya YDP kita ni......Tahniah!!!!
 Ni nak bergambar ke...nak tulis kata2 perangsang....
 Alaa...ni yang seram ni....Ayah aku nak jugak aku dapat 5A..
INSYAALLAH ayah...emak...akan saya BUKTIKAN...SAYA BOLEH!!!!
 Apa lar mak aku tulis ni....Kecik sangat....
Apa-apa pun TERIMA KASIH mak...
 Khusyuk dengar motivasi....
 Wajah2 CERIA anak didik kita...Semoga jiwanya TENANG
ketika menjawab soalan UPSR
 Pun khusyuk juga kaum bapa dengar motivasi....



 Ucapan Motivasi Tuan Pengurus Felda ~ En. Ramli Bin Atan
Khusyuk dengar motivasi....
Mudah-mudahan dapat di aplikasikan nanti di rumah. 

1 ulasan:

  1. Sambutan dan komitmen yang sangat baik daripada ibubapa pelajar berkaitan;
    ~ kehadiran
    ~ Program Kecemerlangan Pelajar

    BalasPadam